نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

نرم افزار حسابداری برای شرکت‌های کوچک

نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم با توجه به نوع فعالیت شرکت‌ها، بسته‌های بازرگانی،تولیدی،خدماتی و پیمانکاری را ارائه می‌دهد که هر کدام شامل سیستم‌ها و زیرسیستم‌های مختلف است. در این صفحه به شرح کامل این نرم‌افزار می‌پردازیم.

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

ساده + پایدار = سپیدار

سپیدار سیستم

یک نرم افزار حسابداری مناسب باید بتواند اطلاعات شرکت شما را با دقت و سهولت ثبت کند تا بتوانید در زمان تصمیم گیری، گزارش‌هایی سریع، دقیق و یکپارچه از آنها استخراج کنید. از سوی دیگر کارکنان باید بتوانند اطلاعات مالی شرکت را به راحتی و با سرعت و دقت بالا در آن ثبت و روند کارهای جاری را دنبال کنند.

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم، نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت‌های کوچک است. شرکت سپیدار سیستم آسیا که عضوء گروه شرکت‌های همکاران سیستم است که در سال 1388 شروع به فعالیت کرده و نرم افزار حسابداری یکپارچه‌ای را به نام سپیدار سیستم در اختیار عموم قرار داده است. سپیدار سیستم دارای بخش های متنوع و یکپارچه از قبیل حسابداری مالی، دریافت و پرداخت (خزانه داری)، تامین کنندگان و انبار، مشتریان و فروش، حقوق و دستمزد، پیمانکاری و خرده فروشی … می‌باشد.

پشتیبانی سپیدار

واحد پشتیبانی موسسه حسابداری کیا حسیب سپاهان با استفاده از کارشناسان مالی و مسلط به امور مالی و مالیاتی جهت رفاه کلیه کاربران سپیدار آمادگی خود را جهت پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات و سوالات کاربران اعلام می نماید.

آموزش نصب نسخه آموزشی نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

با سپیدار به سامانه مودیان متصل شوید.

بسته‌های پیشنهادی سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار
نرم افزار حسابداری شکرت خدماتی

اگر از آن دسته شرکت‌ها، موسسات و کسب‌وکارهایي هستید که فعاليت اصلي آن‌ها ارائه خدمت به مشتریان است و عرضه‌کننده محصول نیستند اما مشتریان و واسطه‌های متعدد دارند، اگر نیازمند نگهداری مانده حساب مشتریان و واسطه‌های خود هستید و به امکان ثبت و نگهداري عمليات حسابداری، دريافت و پرداخت و حقوق و دستمزد خود نیاز دارید، اگر به کنترل، ثبت و نگهداری عمليات صدور فاکتور برای خدمات عرضه شده هستيد، بسته ی خدماتی مناسب شماست.

خلاصه كاركردهای مهم اين بسته

  1. امکان تعریف خدمات و تعیین این‌که مالیات بر ارزش‌افزوده‌پذیر هستند یا خیر
  2. امکان محاسبه پورسانت واسطه‌های هر فروش در فاکتور آن
  3. امکان صدور فاکتور فروش برای خدمات عرضه شده
  4. امکان تقسیط فاکتورهای فروش
  5. امکان کنترل موجودي و موجودی قابل فروش برای منفي نشدن آن‌ها
  6. تعريف کالا و انبار بدون محدودیت
  7. امکان تقسیط رسیدهای انبار و فاکتورهای فروش
  8. امکان راس‌گیری رسیدهای دریافت و فاکتورهای فروش

اگر از آن دسته شرکت‌ها، موسسات و کسب‌و‌کارهایی هستید که فعالیت اصلی آن‌ها تولید یا مونتاژ محصولات مختلف است و فرآیندهای تولید و مونتاژ آن‌ها از پیچیدگی زیادی برخوردار نیست،اگر علاوه بر نیاز به امکان ثبت و نگهداری عملیات حسابداری، به دریافت و پرداخت، فروش و حقوق و دستمزد، ثبت و نگهداری عملیات انبارداری نیاز دارید،اگر به کنترل، ثبت و نگهداری عملیات ورود کالا از محل خرید داخلی، خارجی، تولید، سایر موارد برگشت از ورود کالا از محل‌های ورودی و عملیات زیر در حوزه‌ی انبارداری نیازمندید: بسته تولیدی مناسب شماست.
خلاصه كاركردهای مهم اين بسته
1. خروج کالا از انبار بابت فروش، مصرف و سایر موارد برگشت از خروج انبار از محل‌های خروجی
2. ثبت مبالغ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای خریداری شده، برای گزارش‌های قانونی
3. امکان کنترل ورودی انبار براساس مقادیر فاکتورهای خرید مختلف
4. قیمت‌گذاری خروجی‌های انبار براساس روش قیمت‌گذاری میانگین وزن متحرک
5. امکان صدور فاکتور بر مبنای خروجی انبار و امکان صدور خروجی انبار بر مبنای فاکتور فروش
6. امکان کنترل موجودی و موجودی قابل فروش، برای منفی نشدن آن‌ها
7. تعریف کالا و انبار بدون محدودیت

اگر از آن دسته شرکت‌ها، موسسات و کسب‌و‌کارهایی هستید که فعالیت اصلی آن‌ها تولید یا مونتاژ محصولات مختلف است و فرآیندهای تولید و مونتاژ محصولاتتان از پیچیدگی زیادی برخوردار نیست، اگر علاوه بر نیاز به امکان ثبت و نگهداری عملیات حسابداری، به دریافت و پرداخت، فروش ، حقوق و دستمزد و ثبت و نگهداری عملیات انبارداری نیاز دارید.اگر به کنترل، ثبت و نگهداری عملیات ورود کالا از محل خرید داخلی، خارجی، تولید، سایر موارد برگشت از ورود کالا از محل‌های ورودی و خروجي ها مختلف هستيداگر علاوه بر كنترل موجودی در حد انبار و موجود قابل فروش نيازمند و كنترل موجودی در حد يك عامل رديابي ديگر مانند تاريخ انتقضاء يا سريال توليد يا … هستيد.اگر نيازمند ثبت و نگهداري عمليات كالاهای خود با دو واحد جداگانه هستيد:پيشنهاد ما براي شما بسته جامع است.
خلاصه كاركردهای مهم اين بسته
1. خروج کالا از انبار بابت فروش، مصرف و سایر موارد برگشت از خروج انبار از محل‌های خروجی
2. ثبت مبالغ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای خریداری شده، برای گزارش‌های قانونی
3. امكان تعريف واحد دوم و تعيين نسبت آن با واحد اصلي كالا
4. امكان كنترل موجودي در حد عامل رديابي در ورود و خروج كالا
5. امکان کنترل ورودی انبار براساس مقادیر فاکتورهای خرید مختلف
6. قیمت گذاری خروجی‌های انبار براساس روش قیمت‌گذاری میانگین وزن متحرک
7. امکان صدور فاکتور بر مبنای خروجی انبار و امکان صدور خروجی انبار بر مبنای فاکتور فروش
8. امکان کنترل موجودی و موجودی قابل فروش، برای منفی نشدن آن‌ها
9. تعریف كالا و انبار بدون محدودیت

اين بسته شامل دو سيستم حسابداری و دريافت و پرداخت می باشد. با استفاده از اين بسته امكان ثبت عمليات دريافت و پرداخت خود را خواهيد داشت و سيستم بصورت اتوماتيك اسناد حسابداري مربوط به عمليات دريافت و پرداخت شما را صادر خواهد نمود و امكان ثبت ساير عمليات مالي خود را در قالب اسناد حسابداری دارا خواهد بود.
خلاصه كاركردهاي اصلي سيستم
1. امكان صدور رسيد دريافت براي چك ، وجه نقد ، اعلاميه واريز و دستگاه كارت خوان
2. امكان صدور اعلاميه پرداخت براي چك ، وجه نقد ، اعلاميه برداشت و خرج كردن چك
3. امكان تهيه مغايرت بانكی اتوماتيك
4. امكان چاپ چك و فرم واگذاری چك به بانك
5. امكان راس گيری رسيدهای دريافت و اعلاميه های پرداخت
6. امكان ثبت وامهای دريافتي از بانكها

اين بسته شامل دو سيستم حسابداری و حقوق و دستمزد می باشد.
با استفاده از اين بسته امكان ثبت مشخصات كاركنان ، قراردادها ، كاركردها ، وامها و ساير اطلاعات مورد نياز براي محاسبات حقوق ، عيدی ، بازخريد سنوات، باز خريد مرخصي را خواهيد داشت ضمنا امكان دريافت اطلاعات كاركرد را در قالب فايلهای اكسل و متنی از دستگاه های كارت زنی خواهيد داشت و سيستم بصورت اتوماتيك اسناد حسابداری مربوط به محاسبات شما را صادر خواهد نمود و امكان ثبت ساير عمليات مالی خود را در قالب اسناد حسابداری دارا خواهد بود.
خلاصه كاركردهای مهم اين بسته
1. ثبت اطلاعات كاركنان
2. ثبت اطلاعات كاركردي هر پرسنل و كپي نمودن آن
3. امكان صدور قراردادها به تفكيك كاركنان و كپي آن
4. امكان محاسبه حقوق
5. امكان محاسبه عيدی پرداختي ، ذخيره و بازخرید سنوات و ذخيره و بازخريد مرخصی
6. امكان ايجاد و اصلاح عوامل حقوقي
7. امكان تهيه ديسكت بيمه و ماليات و واريز به حساب بانكی كاركنان

اگر از آن دسته شرکت ها ، موسسات و کسب و کارهایی هستید که فعاليت اصلي آنها خرید و فروش محصولات آماده مختلف است و دارای محصولات،مشتریان و واسطه های متعدد هستند و نیازمند نگهداری موجودی کالاها و مانده حساب مشتریان و واسطه ها خود می‌باشند علاوه بر این نياز مند امکان ثبت و نگهداری عمليات حسابداری، دريافت و پرداخت و حقوق و دستمزد هستند.بسته‌ی بازرگانی مناسب شماست.
خلاصه كاركردهای مهم اين بسته
1. ورود کالا از محل خريد داخلی، خارجی، ساير موارد برگشت از ورود کالا از محل‌های ورودی
2. خروج کالا از انبار بابت فروش و ساير موارد برگشت از خروج انبار از محل‌های خروجی
3. ثبت مبالغ ماليات بر ارزش افزوده کالاهای خريداری شده جهت گزارشات قانونی
4. امکان کنترل ورودی انبار براساس مقادير فاکتورهای خريد مختلف
5. امکان محاسبه پورسانت واسطه های هر فروش در فاکتور آن
6. امکان صدور فاکتور فروش برمبنای خروجی انبار و امکان صدور خروجی انبار برمبنای فاکتور فروش
7. امکان کنترل موجودی و موجودی قابل فروش جهت منفی نشدن آنها
8. عدم وجود محدوديت تعريف کالا و انبار
9. امکان تقسیط رسیدهای انبار و فاکتورهای فروش
10. امکان راس گیری رسیدهای دریافت و فاکتورهای فروش

اين بسته شامل سه سيستم حسابداری، دريافت و پرداخت و حقوق و دستمزد می باشد. با استفاده از اين بسته امكان ثبت عمليات دريافت و پرداخت خود را خواهيد داشت و سيستم بصورت اتوماتيك اسناد حسابداري مربوط به عمليات دريافت و پرداخت شما را صادر خواهد نمود و امكان ثبت ساير عمليات مالي خود را در قالب اسناد حسابداری دارا خواهد بود.
همچنين با استفاده از اين بسته امكان ثبت مشخصات كاركنان ، قراردادها ، كاركردها ، وامها و ساير اطلاعات مورد نياز براي محاسبات حقوق ، عيدی ، بازخريد سنوات، باز خريد مرخصي را خواهيد داشت. ضمنا امكان دريافت اطلاعات كاركرد را در قالب فايلهای اكسل و متنی از دستگاه های كارت زنی خواهيد داشت و سيستم بصورت اتوماتيك اسناد حسابداری مربوط به محاسبات شما را صادر خواهد نمود و امكان ثبت ساير عمليات مالی خود را در قالب اسناد حسابداری دارا خواهد بود.
خلاصه كاركردهاي اصلي سيستم
1. امكان صدور رسيد دريافت براي چك ، وجه نقد ، اعلاميه واريز و دستگاه كارت خوان
2. امكان صدور اعلاميه پرداخت براي چك ، وجه نقد ، اعلاميه برداشت و خرج كردن چك
3. امكان تهيه مغايرت بانكی اتوماتيك
4. امكان چاپ چك و فرم واگذاری چك به بانك
5. امكان راس گيری رسيدهای دريافت و اعلاميه های پرداخت
6. امكان ثبت وامهای دريافتي از بانكها
7. ثبت اطلاعات كاركنان
8. ثبت اطلاعات كاركردي هر پرسنل و كپي نمودن آن
9. امكان صدور قراردادها به تفكيك كاركنان و كپي آن
10. امكان محاسبه حقوق
11. امكان محاسبه عيدی پرداختي ، ذخيره و بازخرد سنوات و ذخيره و بازخريد مرخصی
12. امكان ايجاد و اصلاح عوامل حقوقي
13. امكان تهيه ديسكت بيمه و ماليات و واريز به حساب بانكی كاركنان

تهيه يك نرم افزار حسابداري پيمانكاري يكي از دغدغه هاي مهم پيمانكاران طي سالهاي اخير بوده است.نرم افزاري كه علاوه بر سادگي، امكان ثبت، طبقه بندي و گزارش دهي را با دقت و سرعت بالا فراهم نمايد. نرم افزار حسابداري پيمانكاري سپيدار، ابزاري قدرتمند جهت مديريت مالي همزمان چندين پروژه پيمانكاري است.
امكانات اصلي حسابداري پيمانكاري سپيدار به شرح است:
1. هزينه هاي انجام شده به تفكيك عوامل هزينه
2. وجوه نقد دريافتي و پرداختي
3. کنترل قرادادها و صورت وضعيت هاي دريافتي
4. تهيه کارت پيمان
5. توليد گزارشات مديريتي

سفارش نرم‌افزار

برای سفارش نرم افزار فرم روبرو را تکمیل و ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و هماهنگی لازم برای فروش این نرم‌افزار را به عمل می‌آورند

منتظر ثبت سفارش شما هستیم

نرم افزار پخش مویرگی و سفارش گیری سپیدار همکاران سیستم

 

فرآیند فروش‌و‌پخش، با تعداد زیاد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آنان و حجم زیاد عملیات روزانه‌ از جمله مواردی است که شرکت‌های پخش با آن مواجه هستند و برای پاسخ‌گویی مناسب و به‌موقع، نیازمند افزایش دقت و کارایی هستند.

نرم‌افزار پخش مویرگی سپیدار پاسخی یکپارچه برای شرکت‌هایی است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را در کنار سایر انواع فروش به‌عنوان یک بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند و می‌خواهند آن‌ را به‌شکل متمرکز، یکپارچه و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند. سیستم پخش سپیدار افزون‌بر برخورداری از امکانات اصلی ماژول فروش، در کنار ماژول‌های انبار، دریافت و پرداخت و دفتر کل نیازمندی‌های این کسب‌وکار را به‌خوبی پاسخ می‌دهد و با انعطاف‌پذیری بالا، امکان پاسخ‌گویی به پیچیدگی‌های فرآیندهای فروش مویرگی را فراهم کرده است.

بسته سفارش‌گیری و پخش سپیدار با 7 سیستم حسابداری ، دریافت و پرداخت ، مشتریان و فروش، تامین‌کنندگان و انبار، سفارش‌گیری و پخش، دارایی ثابت و حقوق و دستمزد تمام فرآیندهای فروش سرد، پخش گرم، فروش درب کارخانه و فروش عمده را  را از سفارش‌گیری تا توزیع و تسویه‌حساب پشتیبانی می‌کند.

چرا نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار؟

  • نرم افزارسفارش گیری سپیدار
    نرم افزارسفارش گیری سپیدار

    امکان ثبت منطقه و مسیر و برنامه ریزی ویزیت ها بر اساس آن‌ها

  • امکان مشخص کردن سقف فروش برای هر کالا و به ازای هر ویزیتور
  • امکان مشخص کردن کردن خط فروش برای کالاها
  • امکان تعریف تخفیفات خطی، پلکانی، مبلغی، درصدی، اشانتیون، بسته محصول و در سطح کل فاکتور
  • امکان تعریف مدل‌های مختلف پورسانت
  • امکان ثبت سفارش بر اساس کنترل‌های تعریف شده توسط ویزیتور با استفاده از موبایل و انتقال خودکار به نرم افزار سپیدار
  • امکان تایید سفارش یا درخواست برگشت کالا توسط مدیر یا سرپرست فروش
  • امکان تهیه لیست توزیع سرد بر اساس سفارشات فاکتور شده
  • امکان تهیه لیست توزیع گرم بر اساس کالاهای بارگیری شده در ماشین حمل
  • امکان تهیه لیست وصول فاکتورهای تحویل شده به مشتری بر اساس مدل توافق شده وصول
  • امکان تهیه گزارش به صورت طبقه بندی شده از تمامی اطلاعات ثبت شده مانند کالاهای پرفروش یا مناطق