نحوه تهیه روکش اسناد

تهیه روکش اسناد حسابداری در نرم افزار سپیدار

برای گرفتن روکش اسناد حسابداری در نرم افزار سپیدار دو روش وجود دارد در صورتی که گزارش سند کل با معین و کد تفصیل با شرح را خریداری کرده باشید از روش اول و در غیر این صورت باید از روش دوم استفاده کنید.
روش اول برای گرفتن روکش اسناد باید چهار مرحله را طی کنیم:

🟣 مرحله اول گرفتن روکش سند افتتاحیه

🟣 مرحله دوم اسناد روزانه از شماره سند بعد از سند افتتاحیه تا قبل از بستن حساب‌های موقت

🟣 مرحله سوم سند بستن حساب‌های موقت

🟣 مرحله چهارم سند اختتامیه

در ماژول حسابداری قسمت عملیات گزینه‌ی صدور سند کل روش صدور را روزانه انتخاب می‌کنیم و تا تاریخ یا شماره سند افتتاحیه را وارد و روی گزینه صدور سند کل کلیک می‌کنیم.
برای سندهای روزانه در قسمت فهرست اسناد حسابداری شماره سند قبل از بستن حساب‌های موقت را مشاهده و در قسمت شماره سند وارد و گزینه صدور سند کل را انتخاب می‌کنیم به این ترتیب کلی سندهای حسابداری که در یک روز صادر شده تجمیع می‌شود.
مرحله سوم شماره سند مربوط به بستن حساب های موقت را وارد وگزینه صدور سند کل را انتخاب می‌کنیم
مرحله چهارم هم همین طور شماره سند مربوط به سند اختتامیه را وارد و گزینه صدور سند کل را انتخاب می‌کنیم
در قسمت فهرست اسناد کل همان طور که مشاهده می‌کنید تمامی اسناد به صورت روزانه تجمیع شده است تمامی اسناد را انتخاب ودر منوی چاپ گزینه سند کل با جزئیات را انتخاب می‌کنیم.
روش دوم در قسمت فهرست اسناد حسابدرای تمامی اسناد را انتخاب ودر منوی چاپ به صورت دلخواه می‌توانیم گزینه صدور سند حسابداری به ترتیب کل معین تفصیل یا گزینه سند حسابداری به ترتیب ردیف را انتخاب کنیم تفاوت روش اول و دوم در تعداد اسناد و صفحاتی است که باید برای روکش اسناد پرینت گرفته شود.


 

نوشته‌های مرتبط

494

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.